小碗儿干炸

Become My Dream - Silya & The Sailors

The little world of Ken:

《Become My Dream》——Silya & The Sailors

I know it's hard to imagine being so close
我知道这很难想象如此接近
To a dream that seems so far
到一个似乎到目前为止
And reality is hard oh so hard
和现实是很难啊,这么难
But I choose
但我选择
Yeah I refuse to feel that I can't do
是的,我不觉得我做不到
What I was put here to pursuit
我在这里追求的是什么

I'll do what I have to prove
我将做我所要做的
To myself and you
为了我自己和你
That I

I'll never stop dreaming that I
我永远不会停止梦想,我
I can be what I know feels allright
我可以知道我感觉还好吧
Oh I'll achieve
哦,我会实现
What I believe
我所相信的
I'll become a dream ooohh
我将成为一个梦想哦哦

So please don't
所以请不要
Don't bring me down and say I can't no
不要让我失望,说我不能不
My heart and soul is never wrong
我的心和灵魂是永远不会错的
And you can't break me I am strong
你不能打破我,我很坚强
Yeah I am strong
是的,我很坚强
You know do you
你知道
Do you have this fire burning
你是否有这火焰燃烧
You've gotta go let go of hurting oooh
你必须放手伤害哦
And you've gotta find that feeling
然后 你有了那种感觉
That you do believe it oooh I
你相信我哦
I'll never stop dreaming that I
我永远不会停止梦想,我
I can be what I know feels allright
可以知道我感觉还好吧
Oh I'll achieve
哦,我会实现
What I believe
我所相信的
I'll become a dream oooh yeaah
我将成为一个梦想哦哦

Oh I can feel my fire burning
哦,我能感觉到我的火焰燃烧
I can feel this fire burning
我能感觉到这火焰燃烧
Burning, burning, burning yeah
燃烧,燃烧,是的
I oh I never stopped dreaming that I
我哦,我从未停止过梦想,我
I can be what I know feels allright
我可以知道我感觉还好吧
Oh I'll achieve
哦,我会实现
What I believe
我所相信的
I'll become a dream oooh I
我将成为一个梦想哦哦
I'll never stop dreaming that I
我从未停止过梦想,我
I can be what I know feels allright
我可以知道我感觉还好吧
Oh I'll achieve
哦,我会实现
What I believe
我所相信的
I'll become a dream oooh yeaah
我将成为一个梦想哦哦
I'll become a dream
我将成为一个梦想
I'll become a dream
我将成为一个梦想
mmm ooohhh mmm yeeaah
嗯哦嗯Yeeaah

评论

热度(7)