小碗儿干炸

Wicked Game - Karen Souza

小豆之家:

Karen Souza阿根廷爵士乐艺术家。出生在布宜诺斯艾利斯。Karen有自己独立的厂牌Music Brokers,除了西班牙和葡萄牙。

The world was on fire and no one can save me but you
世界在燃烧 除了你没人能够拯救我
It's strange what desire would make foolish people do
欲望竟教蠢人 如此癫狂
I never dreamed that I'd meet somebody like you
我从未希冀 会邂逅伊人如你
I never dreamed that I'd lose somebody like you
我从未预料 会失去至爱如你
No I don't want to fall in love
不 我不想坠入爱河
No I don't want to fall in love
不 我不想坠入爱河

with you
与你一起坠入爱河

with you
与你一起坠入爱河

What wicked game you play
这是怎样邪恶的游戏
to make me feel this way
让我如此受煎熬
What wicked thing to do
这是怎样的罪愆
to let me dream of you
让我对你如此想入非非
What wicked thing to say
那对我是怎样残忍的话语
you never felt this way
说你根本不曾有这样的体会
What wicked thing to do
那是怎样的罪愆
to make me dream of you
让我对你魂牵梦绕
And I don't want to fall in love
我不想坠入爱河
No I don't want to fall in love
不 我不想坠入爱河
with you
与你一起坠入爱河

with you
与你一起坠入爱河

No I don't want to fall in love
不 我不想坠入爱河
No I don't want to fall in love
不 我不想坠入爱河
with you
与你一起坠入爱河

with you
与你一起坠入爱河

Nobody loves no one
终究是劳燕分飞

小豆之家敬上!

评论

热度(11)